آرشیو آبان ماه 1399

تجهيزات پزشكي، پوست و مو

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

انواع دستگاه هاي زيبايي پوست

امروزه با توجه به پشرفت علم روش هاي متعددي براي رفع چين و چروك هاي پوستي و جوانسازي پوست وجود دارد كه افراد مي توانند با استفاده از اين دستگاه ها جواني را بار ديگر تجربه كنند، دستگاه هاي زيبايي امروزه بسيار فراوان بوده و مي توانيد آن ها را از مراكز معتبر خريداري كنيد، از آن جا كه استفاده از اين دستگاه ها هيچ گونه عوارضي براي شخص ندارد استفاده از آن بسيار مناسب و حتي مقرون به صرفه مي باشد.

در ادامه مي خواهيم به معرفي 3 مدل از دستگاه هاي زيبايي كه بسيار پر كاربرد مي باشد بپردازيم.

 

دستگاه آكوا اسكين

نكته ي اول در خصوص دستگاه آكوا اسكين مناسب بودن اين دستگاه براي انواع پوست مي باشد، اين دستگاه چند كاره بوده و از آن مي توان براي سفت كنندگي پوست، رفع لك و آكنه، افزايش آبرساني، ليفت و روشن كنندگي پوست استفاده كرد، لازم به ذكر است اين دستگاه بسيار با كيفيت بوده و با توجه به چند كاره بودنش بسيار كاربردي خواهد بود، دستگاه آكوا اسكين اثرات فوق العاده اي در جوانسازي صورت خواهد داشت و بسيار با دوام مي باشد.

 

دستگاه هيدروفيشيال 6 كاره       

يكي ديگر از دستگاه هاي جديد و محبوب در جهت رفع چين و چروك و جوانسازي پوست دستگاهي 6 كاره با نام دستگاه هيدروفيشيال مي باشد، اين دستگاه براي تمامي سالن هاي زيبايي و كلينيك ها قابل استفاده مي باشد، لايه برداري، ليفت، آبرساني، رفع لك و چروك ها از جمله كاربردهاي مهم دستگاه هيدروفيشيال 6 كاره مي باشد، به طور كلي يكي از مهم ترين كاربردهاي اين دستگاه استفاده از آن براي پاكسازي پوست مي باشد.

 

دستگاه پلاژن

اين دستگاه 3 كاره مي باشد، با استفاده از اين دستگاه مي توانيد در مدت زمان بسيار كوتاهي شادابي و جواني را به صورت خود بازگردانيد از دستگاه پلاژن در كلينيك ها، سالن هاي زيبايي و حتي به صورت خانگي استفاده مي شود، از اين دستگاه پركاربرد مي توان براي درمان افتادگي پوست و جوانسازي استفاده كرد دستگاه پلاژن  با لايه برداري پوست آن را براي دريافت مواد مغذي آماده خواهد كرد به طوري كه دستگاه پلاژن با بهره گيري از تكنولوژي گاز اكسيژن توانسته رطوبت را به پوست افراد بازگرداند.

دستگاه پلاژن علاوه بر خاصيت درماني پوست شما را ماساژ خواهد داد و باعث مي شود افتادگي و چروك هاي ريز و عميق پوست از بين برود. لايه برداري از مهم ترين مزاياي استفاده از دستگاه پلاژن مي باشد.

تزريق مزوژل براي چه افرادي مناسب نيست؟

كوكتل مزوتراپي يا محلول مزوتراپي تشكيل شده از مواد مغذي فراواني است كه كاربردهاي مختلفي داشته و براي درمان در نواحي شل شده ي صورت و حتي ريزش موي سر نيز مي توان از آن استفاده كرد، در محلول مزوتراپي تمامي ويتامين ها و پروتئين هايي كه براي جلوگيري از ريزش مو و يا افتادگي پوست مفيد هستند جاي گرفته است بسياري از پزشكان و متخصصان زيبايي و پوست و مو امروزه تزريق كوكتل مزوتراپي را اساس كار خود قرار داده اند چرا كه از آن نتيجه گرفته و افراد بعد از تزريق رضايت كامل داشته اند.

تزريق كوكتل مزوتراپي توسط سوزن هاي مخصوصي كه سري بسيار نازك دارند انجام مي شود براي همين شخص هنگام تزريق به هيچ عنوان اذيت نخواهد شد البته مي توان از كرم هاي موضعي و بي حس كننده در هنگام تزريق براي افراد نيز استفاده كرد كه البته استفاده از آن به نظر پزشك متخصص بستگي دارد.

 

مزوژل جالپرو 

اين محصول ساخت كشور سوئيس و ايتاليا مي باشد، مدت ماندگاري مزوژل جالپرو در حدود 18 ماه مي باشد، به طور كلي براي از بين بردن چين و چروك هاي سطحي و ريز، جوانسازي، افزايش آبرساني به پوست، از بين بردن شلي و افتادگي و در نهايت به تعويق انداختن آثار افزايش سن بر روي پوست خود هستيد استفاده از مزوژل جالپرو به شما پيشنهاد مي شود.

 

انواع مزوژل جالپرو

از اين مزوژل علاوه بر صورت مي توان در نواحي گردن و پشت دست نيز استفاده كرد، لازم به ذكر است مزوژل جالپرو در 2 مدل كلاسيك و HMW به فروش مي رسد كه البته نوع كلاسيك آن براي افراد جوان تر قابل استفاده بوده و با هدف جلوگيري از عوارض پيري تزريق خواهد شد و نوع دوم آن براي افراد مسن تر كه رطوبت پوست خود را از دست داده اند و دچار خشكي پوست شده اند مناسب خواهد بود.

 

چه افرادي نبايد مزوژل جالپرو تزريق كنند؟

  • افرادي كه سيستم ايمني ضعيفي دارند.
  • خانم هاي باردار
  • افرادي كه سابقه آلرژي دارند.

 

ژل هايومكس

يكي ديگر از ژل فيلرهاي پركاربرد در زمينه ي زيبايي و جوانسازي پوست ژل هايومكس نام دارد، اين ژل فيلر با مدت ماندگاري 6 ماه تا يك سال مورد توجه بسياري از متخصصان و پزشكان قرار گرفته است، از اين ژل مي توان در موارد ذيل استفاده كرد:

  • رفع چين و چروك هاي سطحي و عميق پوست
  • رفع خطوط دور لب
  • رفع خطوط خنده
  • اصلاح فرم بيني
  • تزريق در نواحي چانه و گونه

تزريق اين ژل بسيار ساده بوده و تاثيرات آني و فوري آن بعد از تزريق به سرعت قابل مشاهده است. تزريق ژل هايومكس هيچ گونه عوارضي براي شخص نخواهد داشت.