آرشیو مهر ماه 1399

تجهيزات پزشكي، پوست و مو

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تزريق بوتاكس و جوانسازي

امروزه تزريق بوتاكس به عنوان يكي از بهترين و جديدترين روش هاي جوانسازي در بين افراد شناخته مي شود، در اين روش با وارد كردن داروي تزريقي با سم بوتولونيوم به پوست و فلج كردن عضلات صورت تمامي چين و چروك هاي پوست برطرف خواهد شد همان طور كه مي دانيد علت ايجاد تمامي چين و چروك ها و خطوط صورت حركت عضلات مي باشد پس با تزريق بوتاكس و فلج كردن عضلات صورت به صورت موقتي تمامي خطوط برطرف خواهد شد.

البته نكته ي مهم در تزريق بوتاكس مراجعه به پزشك و متخصص پوست و زيبايي است بهتر است به مراكز معتبر و كلينيك هاي شناخته شده مراجعه كنيد تا بتوانيد بدون هيچ گونه نگراني جواني و زيبايي را به پوست خود بازگردانيد.

اگر شما هم براي جوانسازي پوست خود قصد تزريق بوتاكس را داريد مي توانيد با انواع مختلف بوتاكس و كاربرد هر يك از آن ها آشنا شويد ما قصد داريم در اين مقاله به بررسي 3 مدل از انواع گوناگون بوتاكس با نام هاي بوتاكس كنيتوكس، بوتاكس ديسپورت و بوتاكس مصپورت بپردازيم پس تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد.

 

بوتاكس كنيتوكس

در ميان انواع بوتاكس ها يكي از محبوب ترين آن ها كه ساخت كشور چين مي باشد بوتاكس كنيتوكس نام دارد اين نوع از بوتاكس براي جلوگيري از خطوط ريز اطراف چشم و دور لب مناسب مي باشد، علاوه بر اين در درمان تعريق بيش از حد و ميگرن مناسب مي باشد به عبارت ديگر بوتاكس كنيتوكس جنبه هاي درماني فراواني نيز دارد، البته اين نوع از بوتاكس ممكن است در برخي افراد كه سابقه حساسيت و آلرژي دارند ايجاد حساسيت كند كه در اين صورت بهتر است قبل از تزريق با پزشك خود مشورت كنند.

 

بوتاكس ديسپورت

اين بوتاكس ساخت كشور انگلستان بوده و توسط متخصصين پوست و زيبايي براي جوانسازي و تزريق در قسمت هاي مختلف صورت مانند پيشاني و همين طور خطوط عمودي بر روي گردن نيز استفاده مي شود از بوتاكس ديسپورت براي صاف كردن پوست و از بين بردن خطوط عميق بر روي پوست مي توان استفاده كرد، اثر بخشي بوتاكس ديسپورت 3 تا 7 روز بعد از تزريق خواهد بود.

 

بوتاكس مصپورت 

اين بوتاكس ساخت كشور ايران بوده و براي تزريق ميان ابرو و نواحي دور چشم استفاده مي شود، ماندگاري بوتاكس مصپورت به عوامل مختلفي از جمله سن افراد، قدرت عضلات و ماهيچه هاي صورت و رژيم غذايي افراد بستگي دارد و مي تواند در اشخاص مختلف متفاوت باشد، از جمله عوارض اين تزريق مي توان به سردرد و گاهي تنگي نفس در افرادي كه دچار حساسيت هستند اشاره كرد.

اين بوتاكس از كيفيت بسيار بالايي برخوردار بوده و توانسته است در رقابت با ديگر محصولات خارجي رضايت بالايي را كسب كند.

 

قبل از تزريق بوتاكس به نكات ذيل توجه كنيد!

  • بهتر است افراد كم تر از 18 سال هرگز براي تزريق بوتاكس اقدام نكنند.
  • لازم است افرادي كه داراي سابقه ي آلرژي هستند قبل از تزريق با پزشك متخصص خود مشورت كنند.

 

عوارض تزريق بوتاكس

ممكن است برخي از افراد بعد از تزريق بوتاكس دچار مشكلاتي از جمله دردهاي جزئي، قرمزي، كبودي، التهاب، تهوع و... شوند كه بيش تر اين مشكلات موقتي بوده و بعد از حداكثر چند روز كاملا از بين خواهد رفت ولي لازم است در صورت تشديد و يا ادامه دار بودن اين مشكلات با پزشك متخصص مشورت كنيد.

مراقبت هاي بعد از تزريق بوتاكس

  • بعد از تزريق از مصرف الكل خودداري كنيد.
  • از انجام ورزش و فعاليت هاي سنگين بعد از تزريق بوتاكس جدا خودداري كنيد.
  • در صورت مشاهده و يا احساس عوارض شديد بعد از تزريق بوتاكس به پزشك مراجعه كنيد.
  • از استحمام با آب داغ و يا حمام بخار خودداري كنيد.

دستگاه هاي مراقبت از پوست

امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي در كنار روش هاي درماني فراوان از جمله تزريق و عمل هاي زيبايي روش هاي ساده تر ديگري نيز وجود دارد كه افراد مي توانند به راحتي از آن ها استفاده كنند و تمامي مشكلات و معايب پوستي خود را به سرعت برطرف سازند، بله درست است دستگاه هاي زيبايي فراواني كه امروزه در مدل ها و با كارايي هاي مختلف در بازار وجود دارند به نحوي طراحي شده است كه فرد مي تواند در كوتاه ترين زمان ممكن تمامي مشكلات پوستي خود را به سادگي برطرف سازد.

ما در اين مطلب قصد داريم به معرفي 3 نوع از معروف ترين دستگاه هاي زيبايي موجود در بازار كه طرفداران زيادي دارد بپردازيم هر كدام از اين دستگاه ها كاربرد مشخصي دارد شما با مطالعه ي اين بخش مي توانيد با كسب اطلاعات مورد نياز هر يك از دستگاه هاي مورد نظر را خريداري كنيد.

 

دستگاه ماساژور سرد و گرم 

اولين دستگاهي كه ما قصد داريم در خصوص آن توضيحاتي براي شما ارائه كنيم دستگاه ماساژور سرد و گرم مي باشد اين دستگاه به عنوان يك ليفتينگ قوي عمل كرده و با دو سري سرد و گرم جواني و شادابي را به صورت شما باز مي گرداند.

سري سرد دستگاه: استفاده از سري سرد دستگاه ماساژور موجب بستن منافذ باز پوست، تسكين و رفع خستگي بوده و همچنين موجب روشن تر شدن پوست نيز مي شود.

سري گرم دستگاه: سري گرم اين دستگاه نيز سبب از بين رفتن چين و چروك هاي سطحي پوست ، كلاژن سازي و افزايش گردش خون خواهد شد.

 

مزاياي استفاده از دستگاه ماساژور سرد و گرم

استفاده از اين دستگاه موجب رفع خستگي، كلاژن سازي، درخشندگي، جوان سازي، سفيدي، از بين بردن چربي و رفع چروك هاي پوست خواهد شد.

 

دستگاه آر اف فركشنال

يكي از مدرن ترين و جديدترين دستگاه هاي زيبايي كه براي جوان سازي پوست مي توان از آن استفاده كرد دستگاه آر اف فركشنال مي باشد، اين دستگاه از سوزن هاي بسيار نازك و ظريفي ساخته شده است كه با ورود به پوست و پخش امواج راديويي موجب گرماي پوست شده و همين امر سبب كلاژن سازي و افزايش كلاژن هاي پوست خواهد شد، يكي از مهم ترين مزاياي استفاده از اين دستگاه اين است كه گرماي ساطع شده به سطح پوست هيچ گونه آسيبي نمي رساند.

 

مزاياي استفاده از دستگاه آر اف فركشنال

از اين دستگاه مي توان براي درمان چروك هاي پوستي به خصوص چروك هاي زير چشم، درمان جوش، از بين بردن ترك هاي پوستي و اسكار، سفت كردن پوست استفاده كرد علاوه بر اين استفاده از دستگاه آر اف فركشنال موجب بسته شدن منافذ باز پوست و كنترل چربي بيش از حد پوست خواهد شد.

 

دستگاه ليزر كيوسوئيچ

يكي ديگر از موثرترين و پرطرفدارترين دستگاه هاي زيبايي دستگاه ليزر كيوسوئيچ نام دارد از اين دستگاه براي از بين بردن لكه هاي پوستي مي توان استفاده كرد، استفاده از اين دستگاه هيچ گونه خطر و عوارضي براي شخص نخواهد داشت، تنها ممكن است بعد استفاده از اين دستگاه پوست شما دچار التهاب، قرمزي و پوسته پوسته شود كه تمامي اين مشكلات كوتاه مدت بوده و بعد از چند روز از بين خواهد رفت پس جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد.

 

مزاياي استفاده از دستگاه ليزر كيوسوئيچ

از اين دستگاه مي توان براي از بين بردن كك و مك، لكه هاي قهوه اي روي پوست، پاك كردن تتو و برداشتن خال هاي مادرزادي استفاده كرد.

جوانسازي صورت با تزريق ژل

ژل فيلرها انواع مختلفي دارند ژل هاي گروه سوفيدرم به دليل داشتن ماده اي به نام هيالورونيك اسيد كه به طور طبيعي در بدن افراد وجود دارد براي بدن هيچ گونه ضرر و عوارضي نخواهد داشت و شخص مي تواند به راحتي بدون هيچ گونه مشكلي از آن در درمان چروك و رفع خطوط پوست استفاده كند.

همان طور كه مي دانيد با افزايش سن پوست شخص رطوبت و چربي خود را از دست داده و باعث ايجاد چروك هاي عميق، سطحي و افتادگي خواهد شد به طور كلي ايجاد چين و چروك با افزايش سن امري كاملا طبيعي مي باشد، هر يك از اين ژل فيلرها براي قسمت مشخصي از صورت شخص قابل استفاده مي باشد. ژل سوفيدرم درم را مي توان براي پر كردن حجم گونه ها و زاويه سازي فك استفاده كرد همچنين براي رفع خطوط پيشاني نيز مي توان از اين ژل استفاده كرد.

ژل سوفيدرم درم هيچ گونه عوارضي براي شخص نداشته و تزرق آن هيچ گونه آلرژي و حساسيتي ايجاد نخواهد كرد، در حقيقت ژل هاي گروه سوفيدرم جزء ژل فيلرهاي كم خطر براي افراد محسوب مي شود تنها ممكن است شخص بعد از تزريق دچار قرمزي و التهاب شود كه در اين صورت بعد از چند روز بهبود خواهد يافت. مدت ماندگاري ژل سوفيدرم درم در حدود 9 تا 12 ماه مي باشد.

 

ژل سوفيدرم فاين لاين (Fine lines)

يكي ديگر از ژل هاي گروه سوفيدرم ژل سوفيدرم فاين لاين  نام دارد، اين ژل به دليل داشتن كيفيت بالا و اثر بخشي سريع قادر است با بازسازي كلاژن پوست جواني و شادابي را به شخص بازگرداند، به طور كلي براي پر كردن فرورفتگي ها، برطرف ساختن چروك و شيارهاي پوستي و همچنين كلاژن سازي و افزايش رطوبت پوست مي توان از ژل سوفيدرم فاين لاين استفاده كرد. مدت ماندگاري اين نوع از ژل فيلر 6 تا 12 ماه مي باشد.

 

ژل اسكين فيل          

اين ژل يكي از بهترين و پركاربردترين ژل فيلرها نزد متخصصان و پزشكان پوست و زيبايي مي باشد، ژل اسكين فيل ساخت كشور ايتاليا بوده و طبق استاندارهاي بين المللي ساخته شده است، آن دسته از افرادي كه صورت هاي لاغري دارند و مي خواهند از ژل فيلري براي پر كردن صورت خود استفاده كنند و براي زاويه سازي فك استفاده از ژل اسكين فيل پيشنهاد مي شود، اين ژل به دليل اثر بخشي فوري كه دارد مورد توجه و استقبال بسياري از متخصصان زيبايي در ايران قرار گرفته است.

همان طور كه مي دانيد تزريق ژل ها به هيچ عنوان به صورت هميشگي و دائمي نمي باشد و بعد از مدتي شخص براي تمديد آن بايد اقدام كند مدت ماندگاري هر ژل با ديگري متفاوت مي باشد. ماندگاري و دوام ژل اسكين فيل حدود 4 تا 8 ماه مي باشد، اين ژل نيز مانند ژل هاي گروه سوفيدرم هيچ گونه عوارضي براي شخص نخواهد داشت چرا كه در تشكيل آن از هيالورونيك اسيد استفاده شده است.

با توجه به وجود نمونه هاي فيك و تقلبي در بازار بهتر است براي خريد ژل فيلرها اقدام به خريد از مراكز معتبر كنيد.

انواع ژل اي پي تي كيو (Eptq)

عوامل محيطي مختلفي از جمله آب و هوا، نور خورشيد علاوه بر عوامل ديگري مانند افزايش سن، ژنتيك مي تواند بر زيبايي و جواني پوست افراد تاثير بدي داشته باشد، مواردي مانند افتادگي پوست، چين و چروك و لكه هاي پوستي برخي از دلايلي است كه وجود آن ها باعث نارضايتي افراد مي باشد اما امروزه به دليل وجود ژل هاي تزريقي فراواني كه در بازار موجود است ديگر جاي هيچ گونه نگراني نمي باشد چرا كه با استفاده از اين ژل ها بدون نياز به عمل جراحي و با هزينه اي مناسب مي توان جواني و زيبايي را به چهره بازگرداند.

 علاوه بر اين افرادي كه از چهره ي خود راضي نيستند مي توانند با كمك تزريق ژل به حجم دهي نواحي مختلف صورت و يا زاويه سازي  بپردازند البته تمامي اين موارد بايد توسط پزشك متخصص زيبايي و پوست انجام گيرد.

ژل هاي اي پي تي كيو به عنوان ژل جوان ساز و زاويه ساز معرفي شده است اثر درماني اين ژل را مي تواند در همان ساعات بعد از تزريق ببينيد در ادامه به معرفي 3 مدل از گروه ژل هاي اي پي تي كيو مي پردازيم.

 

ژل Eptq S100

با گذر زمان و با افزايش سن پوست اطراف چشم به دليل نازك و لطيف بودن دچار تغييراتي خواهد شد، يكي از موثرترين روش ها كه مي توان با حجم دهي زير چشم گودي و يا چروك هاي آن را برطرف كرد ژل Eptq S100 مي باشد، استفاده از اين ژل مقرون به صرفه بوده و در حدود 8 ماه ماندگاري دارد.

 

ژل Eptq S300

اگر براي تزريق در نواحي اطراف لب ها و يا از بين بردن خط خنده به دنبال ژل فيلري موثر و ماندگار هستيد استفاده از ژل Eptq S300 به شما پيشنهاد مي شود، از اين ژل مي توان در درمان چين و چروك ها و پر كردن فرورفتگي هاي سطح صورت استفاده كرد، از اين ژل فيلر در كلينيك هاي زيبايي استفاده شده است و متخصصين از آن رضايت كافي را داشته اند لازم به ذكر است مدت ماندگاري ژل اي پي تي كيو 300 در حدود 8 ماه مي باشد.

 

ژل Eptq S500

يكي از ژل فيلرهاي موثر براي زاويه سازي صورت و فرم دهي به فك و چانه استفاده از ژل Eptq S500 مي باشد، اين ژل كه محصول كشور كره جنوبي است حاوي هيالورونيك اسيد بوده و براي بدن هيچ گونه ضرري نخواهد داشت، ژل اي پي تي كيو مدل 500 با پر كردن گونه ها و تزريق در فك و چانه ها و مدت ماندگاري 9 ماه مي تواند نواحي فرورفته ي صورت را حجيم كرده و موجب تناسب اجزاي مختلف صورت شخص گردد.

 

عوارض تزريق ژل Eptq 

به طور كلي تزريق اين ژل عوارض خاصي براي شخص نخواهد داشت و تنها ممكن است شخص در نواحي تزريق دچار دردهاي جزئي، تورم و كبودي شود كه جاي هيچ گونه نگراني نداشته و بعد از چند روز بهبود خواهد يافت.

زاويه سازي صورت با ژل هاي سوفيدرم

يكي ديگر از ژل فيلرهاي موثر كه بر پايه هيالورونيك اسيد بوده و بيش تر متخصصان پوست و زيبايي از آن استفاده مي كنند ژل سوفيدرم مي باشد اين ژل با كلاژن سازي و بازگرداندن حجم از دست رفته ي پوست كه ممكن است بر اثر عوامل متعددي از جمله افزايش سن، ژنتيك، تغييرات آب و هوايي به وجود بيايد شادابي و جواني را به شخص باز مي گرداند، ژل هاي سوفيدرم به چند گروه مختلف با كاربردهاي گوناگون تقسيم بندي مي شوند انواع ژل سوفيدرم عبارت است از:

  • ژل سوفيدرم درم
  • ژل سوفيدرم درم پلاس
  • ژل سوفيدرم ديپ
  • ژل سوفيدرم فاينلس

ما در ادامه قرار است به معرفي 2 گروه از مهم ترين و معروف ترين ژل هاي سوفيدرم به همراه كاربرد آن ها بپردازيم، پس براي آشنايي بيش تر با انواع ژل هاي سوفيدرم مي توانيد با ما تا پايان اين مطلب همراه باشيد.

 

ژل سوفيدرم ديپ 

اين ژل داراي منبع غير حيواني بوده و براي از بين بردن چروك هاي سطحي و حتي عميق پوست، تزريق در نواحي فك و چانه به منظور زاويه سازي و حجم دهي به لب ها مي توان از آن استفاده كرد، نكته ي قابل توجه در تزريق اين ژل فيلرها در اين است كه تاثير آن بلافاصله بعد از تزريق مشخص خواهد شد مدت ماندگاري ژل سوفيدرم ديپ بين 6 ماه تا 12 ماه مي باشد، لازم به ذكر است تزريق اين ژل ها هيچ گونه عوارضي براي شخص نخواهد داشت و به جز علائمي مانند ورم، خارش، تورم و درد جزئي كه از عوارض طبيعي تزريق بوده و بعد از چند روز كاملا بر طرف خواهد شد شخص دچار هيچ گونه عوارض و دردي نخواهد شد.

ژل سوفيدرم درم پلاس

بيش ترين كاربرد اين ژل براي زاويه سازي صورت و براي تزريق در نواحي فك و چانه مي باشد، همان طور كه پيش تر اشاره شد تزريق ژل هاي سوفيدرم با تاثير پذيري فوري همراه خواهد بود و هيچ گونه عوارضي براي شخص نخواهد داشت، البته نكته ي قابل توجه در اين است كه افراد براي تزريق ژل بايد به متخصصين پوست و زيبايي مراجعه كنند، افراد متخصص ژل هاي تزريقي را از مراكز معتبر خريداري كرده و در اين صورت هيچ ضرري متوجه بيماران نخواهد شد.

به طور كلي ژل هاي سوفيدرم با اثر بخشي فوري هيچ گونه عوارضي براي شخص نخواهند داشت و براي درمان و رفع انواع چروك هاي سطحي و عميق پوست، حجم دهي به قسمت هاي مختلف صورت مانند لب ها، زاويه سازي صورت و تزريق براي قسمت هايي مانند چانه و فك مناسب خواهد بود. اين ژل ها به علت قيمت مناسب و تعدد در انواع مختلف مي تواند مشكلات پوستي افراد را برطرف ساخته و شادابي و جواني را به افراد بازگرداند.

فيلر صورت و تزريق ژل

اگر شما تمايل به برطرف سازي چين و چروك هاي پوست خود داريد، اگر به فكر برجسته سازي قسمت هاي مختلف صورت خود هستيد، براي دوست داريد خطوط خنده و لبخند را از روي صورت خود محو سازيد بهترين كار تزريق ژل فيلر مي باشد، با تزريق ژل مي توانيد در سريع ترين زمان بدون گذران دوره نقاهت، بدون هيچ گونه عوارض و دردي تمامي نواقص صورت خود را برطرف ساخته و جواني و شادابي را به پوست خود باز گردانيد.

ما در ادامه مطلب قصد داريم شما را با 3 نوع از ژل هاي مقرون به صرفه و با ماندگاري مناسب آشنا سازيم.

 

ژل ژوويدرم وليفت

امروزه يكي از بهترين و راحت ترين روش ها براي درمان چين و چروك هاي پوستي و بازگرداني جواني و شادابي پوست تزريق ژل فيلرهايي مانند ژل ژوويدرم وليفت مي باشد، اين محصول به عنوان يكي از بهترين محصولات ژوويدرم شناخته مي شود، ژل ژوويدرم وليفت ساخت كشور فرانسه بوده و به دليل داشتن ليدوكائين شخص هيچ گونه دردي را هنگام تزريق احساس نخواهد كرد، تزريق اين ژل براي شخص هيچ گونه عوارضي نخواهد داشت. ميزان ماندگاري اين ژل به عوامل مختلفي مانند نوع پوست و شرايط ژنتيكي مرتبط مي باشد اما به طور ميانگين در حدود 12 ماه مي باشد.

 

ژل رووفيل اولترا ولوم

يكي از ديگر از ژل فيلرهاي معروف كه در گروه ژل رووفيل قرار دارد و بسيار پر كاربرد مي باشد ژل رووفيل اولترا ولوم مي باشد، اين ژل با خاصيت پر كنندگي حجم از دست رفته ي پوست زيبايي و جواني به پوست شما باز گردانده خواهد شد، از جمله مواد اوليه ي اين ژل فيلر هيالورونيك اسيد مي باشد كه با ترميم و بازسازي خطوط ظريف، سطحي و عميق پوست مي تواند بدون نياز به عمل جراحي شادابي را به شخص بازگرداند، از ديگر كاربردهاي ژل رووفيل اولترا ولوم مي توان به زاويه سازي و تزريق براي چانه و گونه اشاره كرد، ماندگاري اين ژل در حدود 8 ماه مي باشد.

 

ژل گانا HA

يكي ديگر از انواع ژل هاي زيبايي كه هيچ گونه عوارضي براي شخص ندارد ژل گانا مدل HA مي باشد، اين ژل را مي توان براي تزريق در نواحي مختلف صورت و بدن به منظور حجم دهندگي استفاده كرد، ميزان دوام و ماندگاري ژل گانا در حدود 6 ماه مي باشد، شخص در زمان تزريق اين ژل هيچ گونه درد و عوارضي را حس نخواهد كرد. اين شخص با بدن انسان سازگار مي باشد.

بهترين ژل تزريقي صورت

عوامل محيطي، افزايش سن، اثرات ژنتيكي و... همگي از جمله دلايلي هستند كه باعث مي شوند پوست اشخاص در معرض آسيب ديدگي قرار گيرد، اما امروزه وجود ژل هاي حجم دهنده با خاصيت پر كنندگي براي كاهش و يا حذف چروك هاي پوستي، ليفت دهي به صورت، بزرگ كردن قسمت هاي مختلف صورت مانند لب ها و گونه استفاه مي شود، اين ژل هاي تزريقي به عنوان يكي از بهترين راه كارها بدون نياز به عمل جراحي شناخته مي شود، بيش تر اين ژل ها از ماده اي با نام هيالورونيك اسيد تشكيل شده است كه به دليل وجود اين ماده به طور طبيعي در بدن اشخاص هيچ گونه عوارضي براي شخص ايجاد نخواهد شد. امروزه تزريق ژل فيلرها يكي از پرطرفدارترين محصولات زيبايي هستند البته بايد براي تزريق به پزشك زيبايي مراجعه شود تا هيچ گونه مشكلي براي شخص به وجود نيايد.

 

ژل مستر تريت

يكي از ژل فيلرهاي پرطرفدار با خاصيت اثر بخشي فوري براي جوانسازي و رفع چين و چروك هاي صورت ژل مستر تريت نام دارد، همان طور كه مي دانيد با افزايش سن پوست افراد با از دست دادن كلاژن دچار افتادگي خواهد شد براي همين تزريق اين ژل مي تواند براي تمامي اجزاي صورت به جز نواحي زير چشم باعث باز گرداني جواني به شخص شود، اين ژل ساخت كشور چين بوده و در تركيبات آن از هيالورونيك اسيد استفاده شده است براي همين تزريق آن هيچ گونه ضرري براي شخص نخواهد داشت البته براي تزريق اين ژل فيلر حتما بايد به متخصص پوست و زيبايي مراجعه كنيد.

 

ژل هاي نوراميس

ژل هاي نوراميس در انواع مختلفي به بازار عرضه مي شوند و از جمله مزاياي اين ژل ها مي توان به ماندگاري بالاتر آن نسبت به ژل هاي موجود در بازار اشاره كرد، تزريق اين ژل مقرون به صرفه مي باشد البته لازم است بعد از تزريق اين ژل شخص به مدت 2 ساعت از لوازم آرايشي استفاده نكرده و محل تزريق را سرد نگه دارد، لازم به ذكر است تزريق اين ژل براي خانم هاي باردار و شيرده ممنوع مي باشد.

 

ژل نوراميس ديپ

اين ژل كه در گروه ژل هاي نوراميس قرار دارد براي از بين بردن چروك هاي سطحي، نازك و عميق پوست، كاهش خطوط لبخند و دور چشم قابل استفاده مي باشد، عوامل متعددي از جمله از دست دادن چربي پوست باعث شل شدگي و افتادگي پوست خواهد شد تزريق ژل نوراميس ديپ چربي از دست رفته را به پوست شما باز خواهد گرداند.  بيش ترين كاربرد اين ژل براي نواحي لب ها مي باشد.

 

ژل نوراميس ولوما

يكي ديگر از انواع ژل هاي نوراميس با نام ژل نوراميس ولوما شناخته مي شود، اين محصول به عنوان يكي از بهترين محصولات حجم دهي شناخته مي شود، افرادي كه دچار چين و چروك هستند يا براي كانتورينگ صورت يا حجم دهي در قسمت چانه به دنبال ژلي مقرون به صرفه هستند مي توانند از ژل نوراميس ولوما استفاده كنند، اين ژل با كيفيت بالايي ساخته شده است و در حدود 9 ماه ماندگاري خواهد داشت. بيش ترين كاربرد اين ژل براي نواحي گونه، چانه و بيني مي باشد.

تفاوت ژل رپلنژن 20 و 40

يكي از محبوب ترين و پرطرفدارترين مزو ژل هاي ساخته شده محصول كشور ايتاليا مي باشد، ژل پروفايلو از ماندگاري بالايي برخوردار است، از اين مزوژل براي حالت دهي و فرم دهي قسمت هاي مختلف صورت و ليفت دهي به اجزاي مختلف صورت شخص مي توان استفاده كرد، ژل پروفايلو با 64 ميلي گرم غلظت هيالورونيك اسيد مي تواند تمامي خطوط و چين و چروك هاي صورت شخص را بر طرف سازد، تزريق اين ژل هيچ گونه عوارض و دردي در هنگام تزريق براي شخص نخواهد داشت.

اين ژل با توليد كلاژن پوست باعث آبرساني پوست شده و با رفع چروك هاي صورت به جوانسازي شخص كمك خواهد كرد، يكي از مهم ترين و بيش ترين كاربرد ژل پروفايلو استفاده از آن براي نواحي گردن مي باشد. دوام و ماندگاري اين ژل با توجه به شرايط هر فردي از جمله مسائل ژنتيكي و نوع پوست متفاوت خواهد بود ولي به طور كلي مي توان به طور ميانگين در حدود 6 ماه ماندگاري اين ژل را تعيين كرد.

 

تفاوت ژل رپلنژن 20 و رپلنژن 40

از ژل رپلنژن 40 مي توان براي قسمت هاي عميق صورت استفاده كرد، براي تزريق در قسمت هايي مانند گونه و چانه مي توان از اين ژل استفاده كرد، اين ژل در حدود 10 ماه ماندگاري داشته و براي قسمت هايي مانند خط لبخند، گونه و نواحي دور لب ها و براي حجم دهي به لب ها مي توان از آن استفاده كرد. تزريق ژل هاي رپلنژن زيبايي و جواني را به شخص باز مي گرداند.

 

ژل رپلنژن 20 پلاس

استفاده از ژل رپلنژن 20 پلاس براي  بازسازي چربي از دست رفته ي پوست بسيار اقتصادي و مقرون به صرفه مي باشد، چرا كه استفاده از آن نياز به هزينه هاي اضافي براي عمل زيبايي نخواهد داشت، اين ژل ساخت كشور كره جنوبي بوده و براي تزريق در نواحي لب ها مي توان از آن استفاده كرد.

ژل  رپلنژن 20 و 40 از جمله پر كاربردترين ژل هاي گروه رپلنژن در ايران مي باشند، ژل رپلنژن 20 پلاس از ليدوكائين تشكيل شده است.

 

ژل رپلنژن 40

از اين ژل براي تمامي اجزا و قسمت هاي مختلف صورت به جز نواحي زير چشم مي توان استفاده كرد، بيش ترين كاربرد اين ژل براي قسمت هايي مانند فك، گونه و زاويه سازي صورت مي باشد كه بايد به صورت عمقي تزريق شود، از ژل رپلنژن 40 براي كانتورينگ صورت نيز مي توان استفاده كرد، لازم به ذكر است در ساخت اين ژل 24 ميلي گرم هيالورونيك اسيد مي شود. ژل هاي رپلنژن از ماندگاري مناسبي برخوردار هستند.

انواع ژل گانا براي جوانسازي پوست

يكي از محصولات با كيفيت و ساخت كشور كره ي جنوبي ژل گانا (Gana) مي باشد در ساخت اين ژل از هيالورونيك اسيد استفاده شده است و همين امر سبب سازگاري اين ژل با بدن شخص مي شود، تزريق ژل گانا براي شخص هيچ گونه عوارضي نخواهد داشت، ژل گانا در انواع مختلفي در بازار موجود مي باشد شما مي توانيد با توجه به ناحيه اي كه قصد تزريق داريد ژل مورد نظر را از بين ژل هاي زير انتخاب كنيد. از ژل گانا براي تزريق در قسمت هاي مختلف صورت از جمله سيب گونه، پيشاني، زير چشم و حتي جوانسازي و برطرف ساختن چين و چروك ها و خطوط صورت استفاده مي شود.

 

  1. ژل گانا تايپ A
  2. ژل گانا تايپ B
  3. ژل گانا تايپ C

 

ژل گانا تايپ A 

همان طور كه اشاره شد ژل گانا در انواع مختلفي به بازار عرضه مي شود، اين مدل از ژل به عنوان كم ريسك ترين ژل شناخته مي شود به طوري كه براي شخص هيچ گونه خطري ندارد و براي قسمت هاي مختلفي از صورت هم چون گونه، چانه و زاويه سازي صورت از آن استفاده مي شود، اين ژل ماندگاري نسبتا بالايي دارد يعني در حدود يك سال تا 18 ماه كه نسبت به ديگر ژل ها ماندگاري طولاني تري مي باشد، علاوه بر اين براي جوانسازي و رفع چين و چروك هاي پوست نيز مي توان از اين ژل فيلر استفاده كرد، يكي از مهم ترين مزاياي اين ژل عدم حركت آن بعد از تزريق مي باشد يعني بعد از تزريق همان قسمت دلخواه را پر خواهد كرد و هيچ حركتي نخواهد داشت و ثابت خواهد ماند.

 

ژل گانا تايپ B

بيش ترين كاربرد ژل گانا تايپ B براي نواحي لب ها و اطراف آن مي باشد البته براي بر طرف سازي خط و خطوط پيشاني نيز از اين مدل ژل گانا استفاده مي شود، به دليل اين كه ph اين ژل فيلر در حدود 3.7 مي باشد ژل گانا مدل (بي) سازگاري مناسبي با بدن افراد داشته و براي آن ها هيچ گونه عوارضي ايجاد نخواهد كرد، اين ژل بر خلاف ظاهري نرم ساختاري محكم دارد. اگر براي حجم دهي لب ها و يا برطرف سازي خطوط دور لب به دنبال ژل فيلري ماندگار هستيد ژل گانا بهترين انتخاب است.

 

ژل گانا تايپ C                              

در موارد استفاده شده از ژل گانا مدل سي نشان داده شده است اين ژل ها هيچ گونه تورم، كبودي و عوارضي را براي شخص به وجود نخواهد آورد، از اين ژل براي نواحي پيشاني، زير چشم ها و نواحي بالايي صورت استفاده مي شود، مدت ماندگاري اين ژل يك سال تا يك سال و نيم خواهد بود.

ژل هاي گانا مقرون به صرفه بوده و كاربردهاي فراواني دارد با توجه به نمونه هاي تقلبي بهتر است از فروشگاه هاي معتبر اقدام به خريد ژل فيلرها كرده و براي تزريق حتما به پزشك متخصص مراجعه كنيد. لازم به ذكر است ژل هاي گانا قابليت تزريق با هيالورون پن را خواهد داشت قابليت مهمي كه كم تر ژلي از آن برخوردار است.

ماندگاري ژل رپلنژن چقدر است؟

آيا شما هم تاكنون به فكر درمان چين و چروك هاي صورت خود افتاده ايد؟ آيا با انواع ژل فيلرها آشنا هستيد؟ آيا نام ژل فيلر رپلنژن را شنيده ايد؟ در مورد عوارض، كاربرد هر يك از اين ژل ها چه مي دانيد؟ با نحوه ي مصرف هر يك از آن ها آشنا هستيد؟ آيا دوست داريد با تزريق ژل و بدون عمل زيبايي به اصلاح فرم صورت و بدن خود بپردازيد؟ آيا به فكر حجم دهي به قسمت هاي مختلف صورت خود هستيد؟ اگر پاسخ شما به سوالات مطرح شما مثبت است مي توانيد تا پايان اين مطلب با ما همراه  باشيد ما قصد داريم در اين مقاله به بررسي و معرفي ژل رپلنژن و انواع آن بپردازيم.

 

ژل رپلنژن 

اين ژل محصول كشور كره ي جنوبي مي باشد و جزء با كيفيت ترين نوع ژل فيلرهاي تزريقي در ايران مي باشد، در تهيه ژل رپلنژن از هيالورونيك اسيد استفاده شده است، اين ژل در انواع مختلفي در بازار وجود دارد از مهم ترين كاربردهاي اين ژل فيلر مي توان به برطرف كردن چين و چروك هاي سطحي و عميق پوست، پر كردن زير چشم، نواحي لب ها و اطراف آن، حجم دهي چانه و گونه ها و به طور كلي كانتورينگ صورت اشاره كرد از ديگر موارد مصرف اين ژل اصلاح فرم قسمت هاي مختلف بدن مي باشد.

 

ژل رپلنژن 20

همان طور كه پيش تر اشاره شد هر يك از انواع مختلف ژل هاي رپلنژن براي قسمت هاي مختلفي از صورت و بدن استفاده مي شود، پايه ي تمامي اين ژل فيلرها ماده اي به نام هيالورونيك اسيد است كه باعث مي شود بعد از تزريق شادابي و جواني به شخص بازگردد، علاوه بر اين تزريق ژل رپلنژن 20 هيچ گونه عوارضي براي شخص نخواهد داشت، ژل رپلنژن مدل بيست براي تمامي قسمت هاي صورت به جز نواحي زير چشم استفاده مي شود و تزريق آن به صورت زير جلدي مي باشد. ماندگاري اين ژل ها بين 12 تا 18 ماه مي باشد.

 

ژل رپلنژن فاين

اين ژل براي برطرف سازي چين و چروك هاي عميق و سطحي پوست استفاده مي شود، از مهم ترين موارد مصرف اين ژل مي توان به تزريق براي زير چشم و چروك هاي اطراف چشم اشاره كرد، علاوه بر اين براي بين چشم ها و گردن نيز از اين ژل استفاده مي شود، تزريق ژل رپلنژن فاين هيچ گونه عوارضي براي شخص نخواهد داشت و ماندگاري آن در حدود 6 ماه مي باشد.