آرشیو شهریور ماه 1399

تجهيزات پزشكي، پوست و مو

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چه كساني نبايد ژل الراويه تزريق كنند؟

ژل هاي الراويه ساخت كشور كره ي جنوبي مي باشد و كيفيت و حجم دهي مناسبي دارد، ماندگاري اين ژل ها 6 تا 8 ماه مي باشد، نكته ي قابل توجه در تزريق ژل هاي الراويه اين است كه اين ژل ها را نبايد با ديگر با ژل هاي ديگري تركيب كرد علاوه بر اين از ژل الراويه نبايد استفاده ي مجدد كرد يعني با باز كردن پك محصول و اتصال سر سوزن به آن بايد تمامي محصول با همان يك مرتبه تزريق شود، ژل الراويه حجم دهي بسيار بالايي دارد نكته ي قابل توجه در تزريق اين ژل اين است كه افرادي كه دچار حساسيت هاي شديد و آلرژي هستند نبايد از آن استفاده كنند. در ادامه به بررسي انواع ژل هاي الراويه به نام هاي ژل الراويه ديپ لاين و ژل الراويه اولترا ولوم خواهيم پرداخت.

 

چه افرادي نبايد از ژل هاي الراويه استفاده كنند!

نكته ي قابل توجه در تزريق اين ژل اين است كه افرادي كه دچار حساسيت هاي شديد و آلرژي هستند، زنان باردار، جوانان كمتر از 18 سال و افرادي كه بيماري هاي پوستي دارند نبايد از اين ژل هاي الراويه استفاده كنند.

 

 ژل الراويه ديپ لاين

اين ژل يكي از انواع ژل هاي الراويه هستند، از اين ژل براي تزريق در لب ها استفاده مي شود، نكته ي مهم در خصوص تزريق اين ژل جلوگيري از يخ زدگي آن است بهتر است تا 12 ساعت بعد از تزريق ژل الراويه ديپ لاين آرايش نكنيد علاوه بر اين سعي كنيد تا دو هفته در معرض نور مستقيم خورشيد قرار نگيريد.

 

ژل الراويه اولترا ولوم

از اين نوع ژل مي توان براي زاويه سازي صورت و همچنين برجسته سازي قسمت هايي از صورت از جمله چانه و گونه استفاده كرد، مدت ماندگاري اين ژل حدود 6 تا 8 ماه مي باشد، به طور كلي خريد ژل هاي الراويه مقرون به صرفه بوده و افراد مي توانند با مراجعه به متخصصين پوست و زيبايي تزريق را انجام داده و معايب صورت خود را برطرف سازند.

معرفي ژل هاي هيادرم

ژل هيادرم يكي از مهم ترين و پرطرفدارترين محصولات زيبايي بوده كه محصول كشور انگلستان مي باشد، به دليل اين كه در ساخت اين ژل از هيالورونيك اسيد استفاده شده است تزريق آن هيچ گونه عوارض و مسمويتي براي شخص ايجاد نخواهد كرد، اين ژل را مي توان بدون تزريق تست حساسيت به صورت مستقيم به پوست تزريق كرد. ژل هيادرم شامل 4 گروه مختلف به نام هاي ذيل مي باشد :

  • ژل هيادرم كيس
  • ژل هيادرم فاين
  • ژل هيادرم اولترا ديپ
  • ژل هيادرم ديپ درم

هر كدام از اين ژل ها براي قسمتي از صورت استفاده مي شود براي آشنايي با كاربرد ژل هاي هيادرم، نحوه ي تزريق، مزايا و معايب اين ژل فيلرها مي توانيد تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد، قرار است در اين مطلب در خصوص هر كدام از ژل هاي هيادرم توضيحاتي به شما ارائه شود:

ژل هيادرم كيس 

همان طور كه پيش تر اشاره شد در ساخت اين ژل از هيالورونيك اسيد استفاده شده است در اين مدل 20 ميلي گرم هيالورونيك اسيد در ميلي ليتر وجود دارد، از اين ژل مي توان براي از بين بردن خطوط لبخند استفاده كرد علاوه بر اين براي حجم دهي لب ها و حاشيه لب مي توانيد از ژل هيادرم كيس استفاده كنيد، اين ژل به عنوان پر كننده و حجم دهنده شناخته مي شود، تمامي ژل هاي پر كننده مي توانند چين و چروك هاي سطحي و عميق پوست را در سريع ترين زمان و به راحتي برطرف سازند، مدت ماندگاري اين ژل بين 6 ماه تا يك سال مي باشد. پس اگر به فكر حجم دهي لب ها و يا از بين بردن چروك هاي پوست خود هستيد ژل هيادرم كيس مناسب ترين انتخاب است. البته تمامي اين ژل ها بايد توسط متخصصين پوست و زيبايي در مراكز معتبر انجام شود.

 ژل هيادرم فاين

از اين ژل براي تزريق در زير پوست استفاده مي شود، ژل هيادرم فاين مي تواند حجم از دست رفته ي پوست را كه با افزايش سن ايجاد شده است بازگردانده و با رفع چين و چروك هاي پوست جواني و شادابي را به فرد بازگرداند، از ژل هيادرم فاين مي توان براي خطوط پيشاني و زير چشم استفاده كرد، ژل هيادرم فاين هم نيازي به تست قبل از تزريق ندارد و به مدت 6 تا 12 ماه ماندگاري دارد. از آن جايي كه در ساخت اين ژل هم از هيالورونيك اسيد استفاده شده است استفاه از آن هيچ گونه عوارضي نداشته از اين ماده به ميزان 20 ميلي گرم در ميلي ليتر استفاده شده است.

 

ژل هيادرم اولترا ديپ

افزايش سن، عوامل محيطي، ژنتيك و از دست دادن كلاژن پوست موجب مشكلات بسياري براي شخص مي شود از همين روي افراد با كمك تزريق ژل هيادرم اولترا ديپ مي توان بدون نياز به عمل زيبايي و بدون هيچ عوارض و دردي مي توانند زيبايي و جواني را به پوست خود بازگردانيد، ماندگاري ژل هيادرم اولترا ديپ به مدت 6 تا 12 ماه مي باشد علاوه بر اين ژل هيادرم اولترا ديپ ساخت كشور انگلستان بوده و در ساخت آن از هيالورونيك اسيد استفاده شده است، تزريق اين ژل هيچ گونه عوارض و مسموميتي براي فرد ايجاد نخواهد كرد، از ژل هيادرم اولترا ديپ مي توان براي نقاطي مانند گونه، چانه، خط لبخند، اصلاح خطوط ماريونت (خط غم) استفاده كرد. ميزان هيالوريك اسيد در اين نوع ژل هيادرم 23 ميلي گرم در ميلي ليتر مي باشد.

 

ژل هيادرم ديپ درم

اگر براي ليفت صورت خود به دنبال عمل هاي جراحي هستيد مي توانيد با كمك ژل هيادرم ديپ درم بدون عمل جراحي و به وسيله ي ژل قسمت هايي از پوست صورت كه حجم آن كم و توخالي مي باشد و حتي خطوط صورت را برطرف سازيد آن هم در مدت زمان 30 دقيقه!

علاوه بر اين براي كانتورينگ صورت و بادي مي توان از ژل هيادرم ديپ استفاده كرد، از ماده ي هيالورونيك اسيد به ميزان 24 ميلي گرم در ميلي ليتر استفاده شده است، مدت ماندگاري اين ژل هم حدود 6 تا يك سال مي باشد همان طور كه اشاره شد  ژل هيادرم ديپ درم هيچ گونه عوارض و مسمويتي براي فرد نداشته و مي توان بدون تست حساسيت و به صورت مستقيم بر روي پوست از آن استفاده كرد.

از آن جايي كه امروزه انواع ژل فيلرها به صورت فيك و تقلبي در بازار عرضه مي شوند بهتر است براي تهيه ي اين ژل ها از مراكز معتبر خريداري كنيد. از جمله عوارضي كه ژل هاي تقلبي براي افراد ايجاد مي كند مي توان به درد، تورم و از بين رفتن ماندگاري ژل زودتر از يك سال اشاره كرد.

كاربرد انواع ژل هاي الانسه

تزريق انواع مختلف ژل فيلر به قسمت هاي مختلف صورت براي برطرف سازي نواقص پوست و صورت يكي از مهم ترين فعاليت هاي زيبايي است كه امروزه بسيار مورد استقبال بانوان مي باشد، عوامل محيطي، ژنتيكي، آب و هوا تاثيرات مخربي بر روي پوست شخص مي گذارد به همين دليل يكي از مهم ترين دلايل استفاده از ژل فيلرها برطرف سازي چين و چروك هاي سطحي و عميق پوست مي باشد، به طور كلي ژل الانسه به عنوان يكي از معروف ترين و پرطرفدارترين ژل فيلرهاي كلاژن ساز شناخته مي شود.

ژل هاي الانسه محصولي از كشور فرانسه بوده و در 4 مدل مختلف به بازار عرضه مي شود، تفاوت انواع مختلف اين ژل ها در مدت زمان ماندگاري آن ها مي باشد، به طوري كه مدل ژل الانسه S به مدت 1 سال و نوع E به مدت 4 سال ماندگاري دارند. به طور كلي مدت زمان ماندگاري ژل الانسه از يك تا چهار سال مي باشد نكته ي مهم و حائز اهميت در اين گونه از ژل ها نبود ماده اي به نام هيالورونيك اسيد مي باشد كه در بيش تر ژل فيلرها وجود دارد نبود اين ماده سبب مي شود كه شخص براي تزريق ژل ملزم به مراجعه به پزشك متخصص باشد چرا كه اگر به هر دليلي اشتباه تزريق شود ديگر خاصيت بازگشت ندارد، ژل هاي الانسه كه ماده ي اصلي تشكيل دهنده ي آن ها Pcl  مي باشد با هيچ آنزيمي از بين نخواهد رفت.

ژل الانسه S

اين نوع از ژل با خاصيت جوانسازي و ليفت دهي به صورت حجم از دست رفته ي پوست صورت را به شما بازگردانده و باعث جوانسازي و شادابي صورت شما خواهد شد، از اين نوع ژل الانسه مي توان براي رفع چروك ها و خطوط سطحي و عميق پوست استفاده كرد، تزريق اين ژل كاملا بي خطر بوده و حتي در صورت مشاهده ي عوارضي از جمله كبودي و تورم جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد چرا كه اين مشكل به سرعت برطرف خواهد شد.

ژل الانسه E

اين ژل با مدت زمان ماندگاري 4 سال براي تزريق در قسمت هاي مختلف صورت  و فرم دهي به قسمت هاي مختلف استفاده مي شود براي نواحي بيني، چانه و پيشاني و حتي بالا كشيدن پوست و بازيابي حجم از دست رفته بر اثر افزايش سن مي توئان از اين ژل استفاده كرد مي توان از ژل الانسه مدل E استفاده كرد، ژل هاي الانسه بايد در بخش مياني پوست شخص تزريق شود و با پر كردن چين و چروك هاي پوست مي تواند جواني و شادابي را به شخص بازگرداند، همان طور كه پيش تر اشاره شد از آن جايي كه اين نوع از ژل ها از ماده ي هيالورونيك اسيد تشكيل نشده است بهتر است براي تزريق آن به افراد متخصص مراجعه كنيد.

ژل الانسه L

اين مدل از ژل الانسه براي درمان چروك هاي سطحي و عميق پوست و حتي جوانسازي قسمت هاي مختلف بدن مانند گردن و پشت دست ها مي توان استفاده كرد، علاوه بر اين از ژل الانسه مدل L نيز مي توان براي حجم دهي به قسمت هاي شقيقه استفاده كرد به طور كلي ژل الانسه با خاصيتي كه دارد مي تواند با تحرك پوست باعث كلاژن سازي صورت و قسمت هاي مختلف بدن شده و با جوانسازي شادابي را به شخص بازگرداند. ژل الانسه L به مدت 3 سال ماندگاري دارد.

ژل الانسه M

اين نوع از ژل الانسه به مدت 2 سال ماندگاري دارد، ژل الانسه M به عنوان يك كلاژن ساز بسيار قوي شناخته مي شود و براي همين مي توان از آن براي رفع تمامي چين و چروك هاي عميق و سطحي پوست صورت و ديگر قسمت هاي بدن مانند گردن و پشت دست ها استفاده كرد، از ديگر موارد استفاده از اين مدل ژل الانسه مي توان به قسمت پيشاني و گونه ها و همين طور تزريق در نواحي اطراف ابرو اشاره كرد، البته بيش ترين كارايي اين نوع ژل در نواحي چانه و پيشاني مي باشد.

انواع ژل فيلر آيديا

امروزه جوانسازي و حتي برجسته سازي برخي از نواحي صورت در جامعه بسيار متداول گشته است انجام اين تغييرات بدون عمل جراحي و به سادگي امكان پذير مي باشد، تمامي اقدامات لازم براي برطرف سازي چين و چروك هاي سطحي و عميق پوست صورت و گردن، برجسته سازي گونه و لب ها و... توسط ژل فيلرهاي مختلف صورت مي گيرد كه فرد بدون بي هوشي مي تواند تمامي معايب صورت و پوست خود را برطرف سازد، از ژل فيلرها براي زاويه سازي، رفع چروك هاي پوستي، برجسته سازي گونه و لب ها استفاده مي شود به طور كلي بيش ترين كاربرد اين ژل ها در نواحي صورت و گردن مي باشد، يكي از انواع ژل ها كه از كيفيت مناسبي برخوردار است ژل آيديا نام دارد. اين ژل به انواع مختلفي تقسيم بندي شده كه هر كدام كاربرد متفاوتي دارد، در ادامه به بررسي انواع مختلف ژل آيديا و مزاياي استفاده از هر كدام خواهيم پرداخت.

ژل آيديا 

ژل آيديا  ساخت كشور ايتاليا بوده و در 4 مدل مختلف ژل آيديا سوپر رژينال، ژل آيديا رژينال، ژل آيديا بيو اكسپندر تو ژل آيديا lips به بازار عرضه مي شود، اين ژل فيلر براي نواحي مختلف صورت از قبيل لب ها، گونه ها، زير چشم و همين طور زاويه سازي صورت مورد استفاده قرار مي گيرد، از طريق اين ژل ها مي توانيد با جوانسازي پوست خود شادابي را به صورت خود بخشيده و تمامي عيوب و نواقصي كه بر روي صورت و پوست خود داشته و دوست نداريد در سريع ترين زمان بدون هيچ گونه عوارض و دردي از بين ببريد.

ژل آيديا سوپر رژينال

يكي از اصلي ترين كاربردهاي ژل آيديا سوپر رژينال برطرف سازي چين و چروك هاي عميق سطح پوست مي باشد اين ژل با قدرت اثر بخشي فوق العاده در مدت بسيار كمي تمامي چروك هاي صورت را برطرف مي سازند، از اين ژل ها براي نواحي دور چشم، چانه، گونه و لب ها استفاده مي شود، يكي از مهم ترين كاربردهاي اين ژل رفع شلي و سستي پوست و زاويه دهي به فرم بيني مي باشد. علاوه بر اين براي برطرف سازي خطوط خنده و اخم نيز نيز ژل آيديا سوپر رژينال  استفاده مي شود لازم به ذكر است ماندگاري اين ژل 8 تا 12 ماه مي باشد.

ژل آيديا رژينال

اين نوع از ژل آيديا داراي خاصيت ليفتينگ بوده و براي آبرساني و جوانسازي پوست استفاده مي شود، اين ژل به ناحيه ي زير جلدي پوست تزريق مي شود و در گروه بهترين ژل فيلرها براي نواحي زير چشم مي باشد، از ديگر موارد مصرف ژل آيديا رژينال رفع خطوط و چروك اطراف گونه و دهان مي باشد، اين ژل با خاصيت بازسازي كنندگي سلول هاي پوستي شادابي و جواني را به پوست شما برمي گرداند.

ژل آيديا بيو اكسپندر

از اين ژل در نواحي آسيب ديده ي صورت و بدن استفاده مي شود، ژل آيديا بيو اكسپندر موجب سفتي پوست، آبرساني، بازسازي بافت چربي، نوسازي، حجم دهي، ترميم قسمت هاي مختلفي از صورت مانند گونه، چانه و حتي نواحي تناسلي مي باشد، ژل آيديا بيو اكسپندر  به نواحي عميق و سطحي پوست تزريق مي شود، براي نتيجه دهي بهتر لازم است هر 6 ماه يك بار براي تزريق اين ژل اقدام كنيد.

ژل آيديا Lips

يكي ديگر از انواع ژل آيديا كه براي فرم دهي لب ها و به طور كلي حجم دهي و فرم دهي لب استفاده مي شود ژل آيديا Lips نام دارد، ژل آيديا ليپس كيفيت بالايي داشته و در مراكز زيبايي از آن استفاده مي شود، يكي از مهم ترين مزاياي استفاده از اين نوع ژل مقرون به صرفه بودن آن مي باشد علاوه بر اين ژل آيديا ليپس نيازي به تزريق مجدد نداشته و با يك بار تزريق نتيجه ي مورد نظر حاصل خواهد شد.

به طور كلي امروزه با وجود ژل فيلرهاي مختلف ديگر مي توانيد بدون نياز به بيهوشي و عمل هاي جراحي تمامي مشكلات و معايب صورت خود را برطرف سازيد.

انواع ژل آلياكسين

امروزه زيبايي چهره به عنوان يكي از اصلي ترين دغدغه هاي افراد جامعه قرار گرفته است و افراد سعي دارند با روش هاي مختلف سعي در برطرف كردن معايب صورت خود كنند در اين بين با توجه به خطرات و هزينه ي عمل هاي جراحي استفاده از ژل فيلرها و ژل هاي تزريقي يكي از ساده ترين و بهترين روش ها مي باشد يكي از انواع ژل ها كه در انواع مختلف در بازار توزيع شده و مي تواند مشكلات بسياري را حل كند ژل هاي آلياكسين هستند كه در 4  نوع مختلف وجود دارد و كاربردهاي گوناگوني دارد در ادامه به معرفي هر كدام از اين ژل ها خواهيم پرداخت، براي آشنايي با انواع ژل آلياكسين با ما در ادامه ي مطلب همراه باشيد: 

ژل آلياكسين

ژل هاي آلياكسين در 4 نوع مختلف به بازار عرضه مي شوند اين ژل ها در زمينه ي جوانسازي، ليفت و آبرساني پوست در اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد، محصولات آلياكسين ساخت كشور سوئيس مي باشند و هر كدام از اين ژل ها براي مصرف خاصي استفاده مي شود.

ژل آلياكسين EV

ژل آلياكسين EV  (Essensial volume ) از قدرت بالايي براي حجم دهي برخوردار هستند براي همين از آن ها مي توان براي مصارف ديگري از قبيل تقارن سازي صورت، برجسته سازي گونه، لب و همين طور چانه  استفاده كرد، ماندگاري اين ژل ها 8 تا 12 ماه مي باشد. استفاده از اين ژل باعث بهبود بافت صورت شخص شده و اثرات پيري از جمله چين و چروك ها را از بين خواهد برد علاوه بر اين سبب شادابي و جواني پوست صورت مي شود. اين ژل با خاصيت و اثر بخشي بالاي خود نوعي ژل فيلر بوده كه به راحتي به پوست افراد تزريق مي شود استفاده از ژل آلياكسين EV هيچ گونه عوارضي براي شخص ندارد البته تزريق بايد توسط فردي متخصص انجام شود.

ژل آلياكسين FL

يكي ديگر از انواع ژل هاي آلياكسين ژل آلياكسين FL  (Fineline and lips) نام دارد، ماندگاري اين نوع از ژل هاي تزريقي نيز 8 تا يك سال مي باشد، از اين نوع ژل ها براي فرم دهي لب، جوانسازي، چروك هاي سطحي و ظريف پوست و اطراف چشم استفاده مي شود، اين ژل ساخت كشور ايتاليا بوده و در لايه مياني و غشا مخاط تزريق مي شود.

ژل آلياكسين GP

ژل آلياكسين GP (Global performance) از ديگر انواع ژل هاي آلياكسين بوده كه براي برجسته سازي لب ها  و چانه در لايه ي مياني و عميق پوست تزريق مي شود اين ژل نيز ماندگاري بين 8 تا يك سال دارد علاوه بر اين براي ناحيه ي نازوليبال نيز از اين ژل استفاده مي شود، اين ژل بسيار با كيفيت بوده و در ساختارش از هيالورونيك اسيد استفاده شده است، اين ژل با خاصيت كلاژن سازي سبب جوانسازي و شادابي پوست مي شود.

ژل آلياكسين SR

اگر براي رفع مشكلاتي از قبيل از بين بردن خطوط گردن و صورت و نيز براي قسمت شقيقه ها و زير چشم ها به دنبال ژلي با كيفيت و ماندگار هستيد بايد از ژل آلياكسين SR  ( Shape and restore) استفاده كنيد دوام و ماندگاري اين نوع از ژل هاي آلياكسين نيز بين 8 تا 12 ماه مي باشد، اين نوع از ژل ها به عنوان بهترين پر كننده شناخته شده  و بر طبق تحقيقات انجام شده بعد از استفاده اين ژل پوست تا حد زيادي نرم مي شود، تزريق ژل آلياكسين SR با كلاژن سازي پوست به جوانسازي و شادابي پوست صورت شما كمك خواهد كرد.

انواع دستگاه جوانسازي پوست

افزايش سن، ژنتيك، تابش نور خورشيد و آب و هوا همگي از جمله عواملي است كه مي تواند بر زيبايي پوست و صورت هر فردي تاثير گذار باشد، اما امروزه با توجه به پيشرفت علم راه هاي فراواني براي برطرف سازي تمامي مشكلات پوستي از جمله رفع چين و چروك هاي سطحي و عميق پوست صورت و بدن، رفع خطوط اخم و خنده و حتي برجسته سازي لب ها، گونه ها و ... وجود دارد كه افراد با مراجعه به پزشك متخصص مي توانند با خيالي راحت تمامي مشكلات و نواقص خود را بر طرف سازند علاوه بر اين وجود دستگاه هاي زيبايي مي تواند به شما در رفع مشكلات پوستي كمك هاي فراواني كند، در ادامه ي مطلب به بررسي برخي از دستگاه هاي زيبايي و كارايي آن ها خواهيم پرداخت.

دستگاه ميكرودرم ابريژن پودري 

از اين دستگاه براي جوانسازي و شادابي پوست استفاده مي شود، روش كار اين دستگاه به گونه اي است كه پوست با تماس و معرض قرار گيري ماده ي معدني كه البته كاملا  بي ضرر هم مي باشد به حذف سلول ها و بافت هاي مرده مي پردازد به طور كلي استفاده از اين دستگاه با تحريك كلاژن هاي پوست موجب زيبايي و شادابي سطح پوست شما خواهد شد.

دستگاه امگا اينجكشن

يكي از دلايل ايجاد چين و چروك هاي صورت كاهش رطوبت و اكسيژن موجود پوست مي باشد، كه البته اين مشكل با روش هايي مانند اكسيژن درماني و استفاده از دستگاهي به دستگاه امگا اينجكشن برطرف خواهد شد، از جمله مزاياي استفاده از دستگاه امگا اينجكسن مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:

  • كلاژن سازي پوست
  • شادابي و جوانسازي پوست
  • ايجاد خاصيت سم زدايي پوست
  • توليد سلول هاي جديد

لازم به ذكر است اين دستگاه هيچ گونه عوارض جانبي ندارد علاوه بر اين استفاده از دستگاه امگا اينجكشن بدون درد مي باشد.

ليزر فركشنال co2

يكي از معروف ترين دستگاه ها براي رفع موهاي زائد بدن استفاده از دستگاه ليزر فركشنال CO2 مي باشد، با استفاده از اين دستگاه مي توانيد به راحتي و بدون عمل جراحي موجب جوانسازي و شادابي پوست خود شويد.

از جمله مزاياي استفاده از اين دستگاه مي توان به از بين بردن جاي سوختگي، بريدگي، از بين بردن منافذ باز پوست، از بين بردن جوش هاي پلكي، چروك هاي ريز و سطحي پوست، ترك هاي پوستي و جوانسازي اشاره كرد. به خاطر داشته باشيد كه بعد از استفاده از اين دستگاه براي مدت زمان چند روز در معرض مستقيم نور خورشيد قرار نگيريد، از دستورات و كرم هاي تجويز شده توسط پزشك مربوطه به طور مرتب استفاده كنيد، استفاده از كرم هاي ضد آفتاب را فراموش نكنيد، بعد از استفاده از دستگاه از كمپرس سرد استفاده كنيد.

علاوه بر استفاده از دستگاه هاي زيبايي كه امروزه در جامعه افزايش يافته است و افراد بدون هيچ گونه درد، جراحي و عوارضي مي توانند از آن ها استفاده كنند استفاده از ژل فيلر و انواع ژل هاي تزريقي كه براي از بين بردن چروك ها، خطوط لبخند و ديگر مشكلات استفاده مي شود طرفداران زيادي دارد تمامي اين محصولات بدون داشتن عوارضي مي توانند شما را زيباتر كنند.

انواع ژل هاي نوراميس

امروزه زيبايي و استفاده از محصولات زيبايي به صورت چشم گيري در جامعه افزايش يافته است به طوري كه تمامي افراد به خصوص خانم ها با كمك روش هاي زيبايي به دنبال برطرف كردن معايب صورت خود مي باشند خطوط لبخند، چين و جروك هاي صورت از جمله معايبي هستند كه براي بسياري از افراد ناخوشايند بوده و در پي رفع آن ها هستند. علاوه بر اين برخي ديگر از افراد با بزرگ كردن و برجستگي قست هاي از صورت خود مانند لب ها و گونه نيز به دنبال زيباتر شدن مي باشد، با توجه به تعدد و تنوع ژل ها و فيلرهاي مختلف قصد داريم به معرفي انواع ژل هاي نوراميس، كاربرد، مزايا و معايب آن ها بپردازيم.

ژل نوراميس

يكي از محصولات موثر در زيبايي استفاده از ژل نوراميس مي باشد ژل هاي نوراميس ساخت كشور كره ي جنوبي مي باشد علاوه بر  اين ژل نوراميس ساخته شده از اسيد هيالورونيك بوده و بايد توسط سوزني بسيار نازك و ظريف به عمق پوست تزريق شود البته اين كار بايد توسط متخصصان پوست و زيبايي انجام گيرد. از جمله مزيت هاي ژل نوراميس مي توان به اثر بخشي سريع و مشاهده ي فوري نتيجه بعد از تزريق اشاره كرد علاوه بر اين دوام و ماندگاري بالاي ژل هاي نوراميس يكي ديگر از دلايل مهمي است كه موجب اهميت و افزايش استفاده از اين ژل شده است.

ژل نوراميس ليدوكائين

تزريق ژل نوراميس ليدوكائين يكي از مطمئن ترين روش هاي جوانسازي و از بين بردن چين و چروك هاي به حساب مي آيد از اين ژل براي زير چشم نيز استفاده مي شود، ژل هاي نوراميس با توجه به كارايي بالايي كه دارند براي از بين بردن تمامي چروك هاي سطحي و عميق پوست قابل استفاده مي باشند، علاوه بر رفع چين و چروك هاي پوستي در صورتي كه مايل به حجم دهي لب ها، گونه و چانه و يا از بين بردن خط خنده هستيد مي توانيد از ژل نوراميس ليدوكائين استفاه كنيد. اين ژل يكي از با كيفيت ترين و بهترين ژل هاي نوراميس شناخته مي شود.

ژل نوراميس لايت

از اين ژل نوراميس براي افزايش رطوبت، بهبود الاستيسيته  و همچنين كاهش چروك هاي سطحي پوست استفاه مي شود در صورتي كه صورت شما داراي چين و چروك هاي سطحي و اندكي است بهترين روش استفاده از ژل نوراميس لايت مي باشد، اين ژل از 0.3 درصد ليدوكائين تشكيل شده است كه موجب كاهش درد در زمان تزريق خواهد شد و اين امر سبب تفاوت ژل نوراميس لايت با ديگر ژل هاي نوراميس شده است، علاوه بر اين استفاده از سوزني بسيار نازك سبب كاهش درد در زمان تزريق نيز مي شود.